Monday, March 7, 2011

Unsigned Greats presents: ATL Events

Featured Events -- coming soon!
Rock, Roll & Reminisce May. 14 - Heritage Event Center
Kem - Musiq Soulchild - Ledisi - L'Renee Mar. 11 - Fabulous Fox Theatre Buy tickets
2011 Word on da Street Urban Literary Festival Mar. 12 - North Atlanta Trade Center Buy tickets
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mar. 11
CELTIC CROSSROADS Center Stage
Buy tickets
Mar. 11
Bethenny Frankel Cobb Energy Performing Arts Centre
Buy tickets
Mar. 12
Royal Comedy Tour Plaza & Parking Lot area of Atlanta Civic Center
Buy tickets
Mar. 12
Marc Broussard Center Stage
Buy tickets
Mar. 12
Harlem Globetrotters Philips Arena
Buy tickets
Mar. 12
Richard Gilewitz Concert with Trade and Gear Tips Atlanta Premier Guitars
Mar. 12
Harlem Globetrotters Gwinnett Arena
Buy tickets
Mar. 12
Melinda Doolittle Georgia Institute of Technology
Buy tickets
Mar. 18
SOULIDIUM The Local at Sidelines
Mar. 19
Steve Harvey with Kirk Franklin Philips Arena
Buy tickets
Mar. 19
Cloris! A One Woman Show The Buckhead Theatre (formerly The Coca-Cola Roxy Theatre)
Buy tickets
Mar. 19
Lorrie Morgan Cobb County Civic Center
Buy tickets
Mar. 24
OneRepublic Emory University
Mar. 25
Art Auction to Benefit Special Olympics Georgia The Mansion on Peachtree
Mar. 29
Janet Jackson Fabulous Fox Theatre
Buy tickets

Movies Now Playing
Movies 278 185 Metromont Road, Hiram, GA 30141
The Adjustment Bureau (PG-13, 1 hr, 46 min.)
Beastly (PG-13, 1 hr, 26 min.)
Big Mommas: Like Father, Like Son (PG-13, 1 hr, 48 min.)
Drive Angry RealD 3D (R, 1 hr, 44 min.)
Gnomeo and Juliet (G, 1 hr, 24 min.)
Gnomeo and Juliet RealD 3D (G, 1 hr, 24 min.)
Hall Pass (R, 1 hr, 46 min.)
I Am Number Four (PG-13, 1 hr, 50 min.)
Just Go With It (PG-13, 1 hr, 57 min.)
Justin Bieber: Never Say Never - Director's Fan Cut 3D (G, 1 hr, 55 min.)

No comments:

Post a Comment